Inkubator Innowacji Społecznych Wielkich Jutra - Dostępność +

LiveChat : kanał komunikacji

LiveChat umożliwia komunikację z Doradcą Osób Niepełnosprawnych oraz pracownikiem Działu Rehabilitacji Społecznej.

Łatwa forma kontaktu dla osób, które nie mają możliwości osobiście skontaktować się z doradcą.

LiveChat jest kanałem komunikacji pozwalającym mieszkańcom Bielska-Białej na szybki kontakt z Doradcą Osób Niepełnosprawnych oraz pracownikiem Działu Rehabilitacji Społecznej. Dla wielu osób ta forma kontaktu jest łatwiejszym rozwiązaniem niż rozmowa przez telefon.  

Dzięki LiveChat-owi osoby z niepełnosprawnościami będą mogły otrzymać informacje, nie wychodząc z domu. Podobnie jak w przypadku komunikacji prowadzonej za pośrednictwem poczty elektronicznej, jednak oczekiwanie na odpowiedź e-mail jest dłuższe. Rozmowa telefoniczna lub wypełnianie formularza kontaktowego także mogą być czasochłonne (nie zawsze też uda się uzyskać połączenie natychmiast). Aplikacja LiveChat umożliwia ekspresową reakcję na kontakt ze strony mieszkańca, który potrzebuje pomocy. Na czatach online częściej piszą osoby, które szukają informacji na dany temat, chcą potwierdzić posiadane wiadomości lub dopytać o szczegóły. LiveChat jest szybką formą kontaktu
z pracownikami ośrodka pomocy społecznej, z którymi można porozmawiać
o dostępnych formach wsparcia adresowanych do niepełnosprawnych mieszkańców miasta. Bielszczanie mogą dowiedzieć się na przykład, jakie warunki muszą spełnić, aby otrzymać dofinansowanie do zakupu sprzętu rehabilitacyjnego lub przedmiotów ortopedycznych, takich jak kule, wózki, protezy. LiveChat można porównać do pisanej rozmowy – odpowiedzi udzielane są niemal od razu.  

LiveChat znajduje się w prawym dolnym rogu strony internetowej infokiosku.